niedziela, 12 sierpnia 2012

I love Cosmo!

Hej, tu Marysos :) Wczoraj kupiłam nowy Cosmopolitan, z tego względu , że miesiąc temu obiecałam sobie, że będę go kolekcjonować :) Jako była miłośniczka czasopism i innych takich bibelotów, mogę stwierdzić, że w tym momencie jest to chyba najlepsze (jak dla mnie) kobiece czasopismo. Wielu z Was kojarzy się ono tylko z seksem, ale uwierzcie ta gazeta zawiera też kilka innych ważnych DLA NAS - Kobiet , aspektów. Chociażby pewność siebie. Czytając Cosmo, czujemy się naprawdę kobietami, na dodatek silnymi i poniekąd niezależnymi :) Trochę mody, pielęgnacji, make-up`u, sklepowych nowości, miłości, gwiazd no i ...
seksu. Może pomyślicie sobie, że jako młoda dziewczyna kupuję go tylko dla tego ostatniego, ale nie. Trzeba na tyle dojrzeć, żeby ten temat nie traktować jako tabu i móc się o nim spokojnie wypowiadać.
Reasumując, uwielbiam tą gazetę i zamierzam kupować ją przez jeszcze długi,długi okres :)

Miłego Dnia!

3 komentarze:

  1. Ja też kupowałam przedtem gazety ale typu:bravo itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, ja też. :) Ale teraz odpowiada mi najbardziej ta :)

      Usuń
  2. Fajny blog :)
    Też kupowałam bravo. Teraz jednak wolę GLAMOUR <3

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń