wtorek, 27 listopada 2012

Aktualności.

Hej, to ja M. Przepraszam za dość długą nieobecność, ale spowodowane to było chorobą, szkołą i pracą nad tekstami. Otóż moje amatoskie teksty możecie przeczytać na stronie http://foto-modeling.net/ .
W sobotę byłam również na osiemnastce naszej koleżanki (nie mam za bardzo zdjęć, a te które mam, nie nadają się do publikacji). A w piątek dostałam mój prezent gwiazdkowy od K. 
Otóż okazały się takie same jak na stronie, niestety nie przypuszczałam, że będą aż tak niewygodne (mimo 5 cm platformy). Studniówka będzie w lokalu, gdzie podłogi są bardzo śliskie, więc chyba już mój prezent odpada.
Generalnie żyję teraz "na kartonach", nie mam mebli, a jedyne wolne miejsce w pokoju to moje łóżko. Do 10.12 pokój powinien być skończony (a przynajmniej mam taką nadzieję).

Miłego Dnia! :)

1 komentarz:

  1. Ja również zapraszam wszystkie modelki, fotografów, stylistki, wizażystki na serwis foto-modeling. Mam nadzieję, że Martyna i jej artykuły zagoszczą tam na stałe.

    OdpowiedzUsuń