wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie Roku 2012 + Plany na rok 2013

To znowu ja, zauważyłam, że dużo osób podsumowuje czy to na blogach, czy na swoich kanałach na You Tube, rok 2012. Po krótce przekażę Wam co się u mnie przez ten rok działo, mam też nadzieję, że same/sami podzielicie się wydarzeniami z ubiegłego-już roku :)

Cały rok 2012 był dla mnie rokiem nowych doświadczeń, wydarzeń. Udało mi się spełnić moje marzenie, a także nabrać swoistego rodzaju dystansu, nauczyłam się też nie przejmować zdaniem innych (dzięki Tsuko za naprowadzenie mnie na te wyrazy) i nie użalać się nad sobą bez przerwy. Było też trochę stresu, ale radość też zawitała :) Odkryłam to,co na prawdę chcę robić i to co lubię. Przekonałam się, kto jest warty zaufania i w kim widzę prawdziwego przyjaciela.

W tym roku zupełnie się zmienię. Będę więcej nad sobą pracować,o tak! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz