sobota, 2 lutego 2013

02.01.2013

Dzień Dobry! Tak, to już luty :D Przepraszam, za ostatnią nieobecność... W tv "Dlaczego Ja?", chyba już trzeci odcinek z rzędu :D
Przed wczoraj byłam w bibliotece, kolejne dwie cegły nt dziennikarstwa na moim biurku,aa! Za oknem znowu śnieg, ja też chcę żeby było już cieplej : (

**********************************************************************************
Luty będzie jednym z tych miesięcy, w których będzie masa decyzji do podjęcia. A u Was jak?

Zaobserwowałam również ostatnio, że coraz to więcej dziewcząt/dziewczyn zaczyna interesować się fotomodelingiem. Kochane! Pamiętajcie o bezpieczeństwie, nigdy nie jedźcie na sesję same, NIGDY!
Piszę dla jednego z tego typu portali, więc z całego serca Was tam zapraszam, w razie jakichkolwiek problemów lub gdyby coś było niejasne, piszcie do mnie :)

http://www.foto-modeling.net

***********************************************************************************

Pamiętajcie również o codziennym klikaniu (obok odnośniki do akcji Karmimy Psiaki i Pajacyka).
Miłego Dnia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz