wtorek, 26 lutego 2013

Gify ze mną w tle...

Hej skarby! Dziś miałem wolne z powodu choroby i mi się nudziło. A efektem tej o to nudy było parę ciekawych gifów. No jak dla mnie. Mam nadzieje, że wam też się spodobają. 
 Tak Tsuko miało fazę na gify. I powiem wam, że mi się to nawet spodobało. Jest to zabawa typu "głupia mina". I wam powiem, że jak tak patrze na siebie to mi się śmiać chce.

 Oczywiście dziś dostałem nowe okulary. Czarne oprawki wokół szkiełek a przezroczyste zauszniki(czy jak to tam się zwie). Są strasznie ciasne ale nawet, nawet.
Dziś cały dzień oprócz gifów oglądałem "Kocham.Enter" tak możecie się śmiać, że to oglądam. Ale wam powiem, że nawet wciągający program. Te ich historie nie są aż tak bardzo zmyślone jak te w "Trudnych sprawach". Dobra papa. 
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz