czwartek, 21 marca 2013

21.03.2013

Cześć kochani. Dziś siedzę i słucham różnej muzyki. W moich głośnikach lecą m.in.: Enej, LemOn i wiele innych. Top lista... ~tu znajdziecie zespoły, których ostatnio słucham. Chciałbym wam pokazać również to co dziś odkryłem, a w sensie wyszperałem z tony folderów typu "moje zdjęcia" itp. Tak jak już się domyślacie są to zdjęcia. Te zdjęcia mają dla mnie ogromne znaczenie ponieważ wiążą się z M. Niosą ze sobą tyle wspomnień z dnia 29 listopada 2012 roku. Zastanawiacie się pewnie dlaczego? Już tłumaczę. Właśnie tego dnia była zrobiona jedna z lepszych sesji zdjęciowych z M. Marysos jest wspaniałą, wytrzymałą i godną poświęcenia uwagi modelką. Uwierzcie mi ta dziewczyna wytrzymała dwie godziny w tym stroju na mrozie.
Dziękuje Ci M za naszą słodką współpracę i przyjaźń. 
xoxo


6 komentarzy:

  1. 2 godziny na mrozie? Jest warta podziwu!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    bemorehappyx.blogspot.com
    farreng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się. Jest warta podziwu i za to ją lofciam. :D

      Usuń
    2. Love Love *.* / Marysos

      Usuń
  2. Nominowaliśmy Twój blog do The Versatile Blogger Award. Więcej dowiesz się tutaj:
    http://anyanimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń