wtorek, 14 maja 2013

14/05/2013

Cześć, dziś taki spontaniczny wpis. Czyli mówiąc po ludzku w tym wpisie chce pochwalić się tym co dziś się zdarzyło. Zacznę może od tego, że dziś byłem u fryzjera, postaram się pokazać moją nową fryzurę jutro albo do końca tego tygodnia. Oprócz tego wypożyczyłem trzy książki. Dwie autorstwa A. Christie~"Wigilia Wszystkich Świętych" oraz "Dom Zbrodni", chce się przekonać czy Agata Christie jest mistrzynią kryminałów. A na sam koniec wypożyczyłem harlequin'a~"Ukryte motywy" autorstwa A. Mather. Postaram się w najbliższym czasie zrobić kilka recenzji książek, które przeczytałem w ostatnim czasie.
Ostatnim zakupem dzisiejszego dnia jest majowe "Glamour". Było w niższej cenie z powodu 10 urodzin magazynu. Mażemy znaleźć tam artykuły na temat "Top Model", również znajdziemy tam zdjęcia całej załogi magazynu. Znalazłem dla siebie trzy artykuły, które najbardziej zaciekawiły moją osobę były to:
~"Beyonce jakiej nie znacie."
~"Kobieta marzeń."
oraz temat "Co w życiu warto, a czego nie...", tam znalazłem wywiad z Kelly Osbourne.
I na koniec utwór, który towarzyszył mi w ostatnim tygodniu.
Tsuko.
P.S. Zdjęcia już niebawem. A wy kupiłyście Glamour?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz